ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

یک نفر مثل خودم ...

یک نفر مثل خودم ، عاشق دیدار من است

یک نفر ساده، چنان ساده که از سادگی اش

می شود یک شبه پی برد به دلدادگی اش

                                          یک نفر مثل خودم، تشنه دیدار من است

یک نفر دلداده که فقط سهم من است

آبی چشمانش شور اشعار من است

یک نفر مثل خودم بی تاب است

یک نفر در پس پرچین نگاهم دلتنگ

پر از احساس لطیف و ناب است        

                                     یک چپاولگر عشق، آمد و قافیه ام را دزدید

                                              یک غریبه، که شب شعرم را

                                           هدیه داده است به دست خورشید 

                                 و گره زد شاه بیت غزل شعرم را  به بلندای افق

                                   تو همان یک نفری، مثل افسانه شورانگیزی

                                 که شراب عشقت روح بیمار مرا تسکین است

تلنگر

ادب مرد به از دولت اوست  

صبر ، ضامن پیروزی است.

 از روزی که دکتر روحانی رای آورده ، نقد او و اطرافیانش شده ، دشمنی با مردم !!!!!  

 

 

فقط به خاطر خدا  


تازه‌مسلمانی که حجاب را خوب فهمید!

به‌تازگی یکی از کاربران زن با انتشار متن کوتاهی از سخنان یک دختر آمریکایی هنگام انتخاب اسلام و حجاب نوشت: یه دختر آمریکایی که مسلمان شده بود، وقتی در مورد خطری که تهدیدش میکنه (به‌خاطر حجابش) سؤال کرد، بهش گفتند میتونی تقیه کنی و بخاطر حفظ جانت و امنیتت حجابت رو برداری، هیچ اشکالی هم نداره. گفت: اگه بخاطر حجابم، جونمو از دست بدم، شهید حساب میشم. گفتند آره، گفت حجابم رو بر نمیدارم و کیفشو برداشت و با لبخندی وارد شهر شد...» نویسنده این مطلب، منبع انتشار این دیالوگ را خبرنامه تحلیلی آمریکا عنوان کرد؛ اما جالب اینجاست که همزمان با انتشار این مطلب، یک دختر از تهران تصویر نیمه عریانی از خود در تهران را منتشر کرد و به‌گونه‌ای این تصویر و مطلب کوتاه خود را منتشر کرد که گویا انتشار چنین تصویری از خود در دل شب، فتح بزرگی برای او محسوب می‌شود.. !. کنار هم قرار دادن این دو تصویر در یک پست، آن را به یکی از پرمخاطب‌ترین مطالب شبکه‌های اجتماعی اینترنت تبدیل کرد و کاربران ایرانی و خارجی دیدگاه خود را درباره این دو موضوع ابراز کردند؛ اما نکته جالب، تعجب و شگفتی کاربران، از نوع نگاه دختر به‌ظاهر مسلمان ایرانی و دختر تازه‌مسلمان شده آمریکایی به اعتقادات و حجاب است که از عطش زنان غربی به واقعیات و حقایق آموزه‌های دینی و فطری اسلام نسبت به زن حکایت دارد؛ اما یک زن مسلمان در داخل...»! و این چیزی است که مسئولان فرهنگی باید علت و راه‌های اصلاح آن را بیان کنند.

عید فطر مبارک

آرزوها پیش از رسیدن به منتهای کرم تو، با نیازهای برآورده بازآمدند. و کاسه های گدایی محتاجان، از بخشش بسیار تو لبالب گردیدند، و صفت ها پیش از آنکه حقیقت نعمت تو را دریابند، از هم گسیخته شدند. اینک تو را سزاست، آن برترین کمال، که برتر از هر کمالی است، و آن والاترین شگوه، که از هر شکوهی والاتر است. ... اینک منم که آهنگ آستان تو کرده ام و بخششهای نیک از تو می خواهم. هاتفی از گوشه میخانه دوش گفت ببخشند گنه! می بنوش لطف الهی بکند کار خویش مژده رحمت برساند سروش این خرد خام به میخانه بر تا می لعل آوردش خون بجوش گر چه وصالش نه به کوشش دهند هر قدر ایدل که توانی بکوش لطف خدا بیشتر از جرم ماست نکته سر بسته چه دانی خموش گوش من و حلقه گیسوی یار روی من و خاک در میفروش عید سعید فطر مبارک باد.

آقای روحانی

به نام حضرت دوست امروز اخبار را گوش میدادم ... شنیدم آمریکا تحریم ها ی جدیدی بر ضد ایران به تصویب رساند. احتمال دادم تحریم های جدید سناریوی جدید آمریکا برای دولت آقای روحانی باشد . بنده به آقای روحانی رای ندادم ولی احساس می کنم ایشون اگر مواضعشون رو روشن نکنن در مصاف با آمریکا حتما دور خواهند خورد و ملت ایران را به لب پردگاه خواهند برد. جناب آقای روحانی توجه داشته باشید که ما به پشتوانه رهبر عزیزمون حامی شما و دولت آینده شما خواهیم بود . ولی یادتان باشد این روزها مردی به اسم محمود عباس بر سر آرمان فلسطین در حال مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی است ... این را گفتم که بدانید ما بر سر آرمانهایمان محکم ایستاده ایم ... مواظب باشید با شعار اعتدالتان به چاه استکبار نیفتید ... مواظب اطرافتان باشید ... این روزها خبرهای بدی از اطرافیانتان به گوش میرسد... مواظب مردم عزیز کشور باشید مواظب خون پاک شهدا باشید ... و در آخر مواظب خودتان هم باشید ... با طناب پوسیده.... الف .هـ به چاه نروید