ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

کم گوی پر عمل

اگر ناراحتی یا غم و غصه ای توی صورت کسی می دید حتی پیش آمده بود که نمازش را نمی بست تا یک جوری آن ناراحتی رابرطرف کند و صورت آن شخص را خوشحال ببیند آن وقت نمازش را می بست می گفت آدم اگر یک نفر را خوشحال کند همان موقع خدا یک ملک خلق می کند که او را از بلاها مصون نگه دارد.
"آیت الله بهجت را می گویم"
.
خدایا
مرا
کم گوی پر عمل
قرار ده

ایران سرزمین من

   

 آنگاه که بغضهای تنهایی روی ساحلهای دورمی کوبند.

 تو مرا خواهی شنید

 حتی اگرگوش دریا از گریه های من پرشود. 

 ما آمدیم تا بگوییم  دوستت داریم  

 ایران من

22 بهمن همه ایران سبز بود

 قبل از هر چیزی از حضور پر شور مردم عزیزم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن تشکر و قدردانی می کنم . میدان امام اصفهان و خیابانهای اطراف آن مملو از جمعیت بود . دیروز چشمانم پر از اشک بود ... و شاکر خدا ...
به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری در میدان انقلاب اسلامی غرفه ای ایجاد کردند و از نوجوانان دعوت کردند که دل نوشته هایشان را برای رئیس جمهور بنویسند، استقبال مردم نشان می دهد که آنها حرف های زیادی با رئیس جمهور دارند با اینکه غرفه مخصوص نوجوانان است؛ اما پیر و جوان و میانسال قلم به دست از حرف هایشان برای رئیس جمهور می گویند.

 دختری جوان در حالی که گریه می کرد، می نوشت آقای رئیس جمهور من دانشجوی دانشگاه تهران هستم، کم سواد، بی سواد و یا هر چه شما می گوید؛ اما فراموش نکرده ام که مصطفی را در همین میدان انقلاب تشییع کردیم.

 ما ساکت نمی نشینیم تا خون مصطفی پایمال شود و در تأسیسات هسته ای که مزین به نام اوست بسته بماند، شما اگر ترسیده اید، اطرافیانتان اگر خسته شده اند ما شیرزنان ایستاده ایم.

 مرد جوان دیگری می نویسد جناب رئیس جمهور من جوان بسیجی ام تمام خواهشم از شما این است که در مسیر انقلاب حرکت کنید.

 مرد دیگر در حالی با دستی عکس رهبر را به سینه اش چسبانده و با دست دیگر می نویسد؛ رئیس جمهور محترم ما همراه شماییم تا آنجا که پشت سر رهبر حرکت کنیم

ایران زمین

وعده ما روز ۲۲ بهمن ماه در راهپیمایی با شکوه مردم  

ایران زمین

 

 

 

 راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 

 

 

 

 

 

نماز

حتما لازم نیست شیطان شما را به یک سایت شیطانی وارد کند...

برای او همین که نماز اول وقتتان را پشت یک مانیتور از شما میگیرد کافیست...


دهه فجر مبارک

 

«بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره):»

*این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است .

*انقلاب ما متکی به معنویات و خداست .

*این انقلاب با تائیدات غیبی الهی پیروز گردید .

 *این نعمت بزرگ الهی ( انقلاب اسلامی ) را ارزان از دست ندهید .

«رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی):»

*خط انقلاب ، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین است .

* ما میراث بزرگ امام خمینی (ره ) و همه ارزشها و اصول آن را حفظ خواهیم کرد .

*جمهوری اسلامی متکی به یک ملت مؤمن ، سرافراز ، اصیل و ریشه دار است .

 *از ارزشهای انقلاب و دستاوردهای انقلاب باید همه ، زن و مرد و پیر و جوان دفاع کنند .

بدهی آمریکا

بدهی های آمریکا را با مقیاس 100 دلاری برآورد کرده است. در مقیاس‌های زیر به صورت نمادین از پالت، کانتینر، زمین فوتبال، هواپیمای 747، چند آسمانخراش و حتی مجسمه آزادی استفاده شده است.

100 دلار




10 هزار دلار




1 میلیون دلار




100 میلیون دلار




1 میلیارد دلار




1 تریلیون دلار







15 تریلیون دلار




و در تصویر پایین، 114،5 تریلیون دلار جمع بدهی های آمریکا را نشان می دهد. بدهی هایی که دولت آمریکا را برای تامین بودجه، برنامه درمان و اختصاص داروهای تجویزی، تامین اجتماعی، مخارج نظامی و حقوق بازنشستگان دچار مشکل خواهد کرد.

سیاست مارا نمی فهمد

اندیشمندان برجسته علوم اجتماعی در غرب همچون ماکیاول و نیچه و رافائل و لاسول و مارکس و وبر و لاک و... ، سیاست(Politics) را به شکل کلی و با جزئیات اندکی "علم به دست آوردن قدرت و یا دولت و حفظ آن" معنی کرده اند و در این سیاست جایگاهی برای اخلاق قائل نیستند چه برسد به ایثار...

http://s4.picofile.com/file/8101035742/1265.jpg
به غرب فعلاً کاری ندارم ولی در همین کشور هستند کسانی که امروز توصیه می کنند به فردگرایی و ماده پرستی و کسب قدرت و ثروت از هر راهی حتی به قیمت لگد مال کردن ارزش ها و بعد توجیه می کنند که "سیاست این را می گوید"!
از نظر اینها هرکس اهل زد و بند و دروغ و چاپلوسی نباشد "بی سیاست" است.از نظر اینها هرکسی که نخواهد زندگی ذلیلانه کند و بخواهد حرف حق را بزند حتماً کله اش بوی قرمه سبزی می دهد و خارج از دایره سیاست و واقع بینی است!
به نظر اینها لعن و نفرین آل فلان و آل بیسار تندروی و افراط گری است و فالوده خوردن با شیاطین نشانه روشن فکری و مایه مباهات است!
والله سیاست مارا نمی فهمند.دنیا عاجز شده از فهم سیاست شیعیان و محبین آل علی(ع)؛به حسین(ع) گفتند نرو ،ساکت باش ، بیعت کن تا فقط بمانی... اما حسین(ع) سیاست آنها را نمی فهمید و سیاست خودش را داشت...حسین(ع) رفت و از فنا به بقا رسید.حسین(ع) نمی خواست فقط بماند بلکه می خواست ماندگار و مصباح شود.حسین(ع) راه آزادگی و لقاء الله را پیش گرفت و سفیه النجاه شد.
در کدام مکتب سیاسی آکادمیک روز توصیه شده بروی و کشته شوی و در تاریخ ماندگار شوی ؛در کدام مکتب سیاسی آکادمیک توصیه شده "خون بر شمشیر پیروز است"؛در کدام مکتب سیاسی آکادمیک گفته اند ، اگر کار برای خدا باشد ، چه شکست بخوری و چه پیروز شوی ،برنده نهایی تو هستی؛در کدام مکتب سیاسی آکادمیک آموزش می دهند که مقابل همه‌ی استکبار بایستی و با کمترین امکانات استوار و پایدار بمانی.کدام مکتب سیاسی به خمینی(ره) آموزش داده که دست خالی شاه حاکم و ابرقدرت های ده ها ساله مستقر در ایران را بیرون کند.کدام مکتب سیاسی به خمینی(ره) آموزش داده تا در اوج غریبی و تنهایی انقلاب بگوید:"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند." کدام مکتب سیاسی به خمینی(ره)آموزش داد که بگوید"راه قدس از کربلا می گذرد"؛خبر داری کربلا دست ماست؟
در مکتب ما "برد و باخت" معنا ندارد.در مکتب ما قمار حرام اعلام شده چون کسی که حقیقت را نمی داند بر روی احتمالات تصمیم می گیرد!سیاست ما می گوید به لبخند دشمن اعتماد نکنی...سیاست ما می گوید شاید بتوانید جان مارا بگیرید ولی آزادگی ما را هرگز...در سیاست ما فنا معنا ندارد و هرکس دل به این سیاست داده به بقا رسیده،سیاست ما علوی است و می گوید :"اشدا علی الکفار ، رحما بینهم"

امروز نباید تعجب کنیماز...!!!!

چند روز پیش به اصرار یکی از دوستان در محیطی بظاهر علمی حضور پیدا کردم و با تعجب به گفت و گوی میان اساتید روشنفکر گوش می کردم،چند روز قبل تر نیز در محیطی دانشگاهی بحثی در گرفت در زمینه هنر و سینما و باز با حیرت بحث ها را نظاره گر بودم. بعد از تأمل به نتایجی رسیدم که خدمت شما عرض می کنم:
http://s5.picofile.com/file/8105483376/330px_Noori_Sheikh_Fazlollah.jpg
زمانی که تمام دستگاه تعلیم و تربیت و فرهنگ ما نتوانسته شیخ شهید،فضل الله نوری را که حاضر نشد بخاطر حفظ جان زیر پرچم اجنبی برود ، معرفی کند ؛ امروز نباید تعجب کنیم از کسانی که حرکت خائنانه‌ی پناهی و ستوده را در گرفتن جایزه‌ی وطن فروشی در یک سفارت بیگانه کم اهمیت و شاید باعث افتخار جلوه دهند و در دستگاه های مربوطه نیز اراده ای برای برخورد نباشد!
امروز نباید تعجب کنیم که فرهادی اسکار گرفته،آرزو و قله‌ی هنر و سینمای ایران باشد و برخی برای او سر و دست بشکنند ولی شهید آوینی را نشناسند. دیگر کسی نمی داند که آوینی در سالهای آخر حیاتش توسط مدیریت سیستم فرهنگ و هنر آن زمان که امروز داعیه‌ی آزادی دارند به شدت بایکوت شده بود و حتی در صداوسیما ممنوع الصدا و تصویر بود(!) ولی آوینی با فلان رسانه‌ی بیگانه مصاحبه نکرد و دوره راه نافتاد تا در پاریس و لندن و نیویورک با پز و ژست برترین مستند ساز جنگ جایزه های رنگارنگ بگیرد،مقصد آوینی فکه بود و شهادت...
کسی نمی داند فلان آقای جایزه گرفته با پول دولت و فیلم ساخته به سفارش و حمایت دولت و معروف شده با رانت دولت ، کاری نکرده جز یک جمله اینکه قدقدش اینجا بوده و تخمش را جای دیگر گذاشته...کسی امروز دیگر نمی داند که از کدام طریق با حضرات آشنا شده و این افراد کهکشانی از کجا آمده اند در حالی که کشور در خفقان و سانسور شدید اخبار است! کسی نمی داند فیلم فرانسوی چطور با حمایت ایران در اسکار شرکت می کند؟!
کسی امروز نمی داند همت و باکری چه کسانی بودند و چطور فکر می کردند و اگر بودند چه می کردند؟ از نظر آنها همت و باکری حتماً در یکی از سفارت های غربی برای احقاق حقوق از دست رفته بشر در ایران تحصن می کردند!
امروز نباید تعجب کنی که آقایی از طریق ویدیو کنفرانس ایران را با کره شمالی مقایسه کند در حالی که از بلایی که سر شوهر عمه‌‌‌ی کیم یونگ اون آوردند بی خبر است! راستی اگر ایران کره شمالی بود با کدام ویدیو کنفرانس و وسیله ارتباطی سخنرانی می فرمودید و اصلاً جرأت اظهار نظر داشتی؟
امروز نباید تعجب کنیم که بانیان فتنه صیهونیستی 88 طلبکار مردم و نظام شده باشند و 9 دی را در حمایت آشوبگران بدانند!
امروز نباید تعجب کنیم که بنام دمکراسی ، عصاره فضائل ملت یعنی مجلس را منحل کنند و شورای نگهبان را به توپ ببندند تا دیکتاتوری نشود!
امروز نباید تعجب کنیم که ایستادگی ملت ایران و تمام پیشرفت های حاصل شده با وجود تمام کارشکنی ها و فشارها هیچ شمرده شود و یا با ارفاق زیاد برحسب اتفاق قلمداد شود و روزی نباشد که آرزوی رضاخان را نکنیم!
امروز نباید تعجب کنیم که خیانتهای غرب به ما فراموش شده باشد و مقاومت جانانه ما مایه‌ی شرمساری و حقارت باشد که چرا سی و پنج سال است باج نداده ایم!
امروز نباید تعجب کنیم که دانستن زبان انگلیسی مایه فکر و خرد است و زبان فارسی پشیزی ارزش ندارد و مهم تر اینکه لبو فروش و راننده تاکسی حق اظهار نظر ندارند!
امروز نباید تعجب کنیم که انرژی صلح آمیز هسته ای ما نباید چرخش بچرخد چون تهدید ایران و ایرانی و جهان است و بخاطر هلوکاستی موهوم باید 200 کلاهک هسته ای را بیخ گوشمان تحمل کنیم!
امروز نباید تعجب کنیم از اینکه گفتن از یزیدیان زمانه افراط گری باشد و مستحق سرزنش باشی!
امروز نباید تعجب کنیم از اینکه عده ای که تا دیروز می خواستند افکار خمینی کبیر(ره) به موزه تاریخ برود ، شده اند مدافع امام(ره) و بیت ایشان!
امروز نباید تعجب کنیم چون همه چیز را فراموش کرده ایم و قرار است باهمه دوست باشیم حتی دشمنان خدا و بشر! *