ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

ارباب


دیگه  از نفس افتادم ...

یا حسین فقط حرم ...

دلم بدجور هواتوکرده ارباب...

...................................................................................................

ارباب چرا به هردری میزنم در کربلا برویم باز نمیشود به هرکی میگم دعاکن کربلایی شوم میگویند بسه کافیته ماکه نرقته ایم چی بگییم ولی با خودم میگم اللهم ارزقنا زیاره الحسین

چرا کسی درکم نمیکنه هیچکس بخدا دوریش سخته خیلی سخته باورکنید دارم این مطلب مینویسم دستم میلرزه واشکم در اومده...ارباب نمیخوام ناشکری کنم ولی کاش حرمتوندیده بودم که اینقدر دیوونه شدمه ومن باخودم میگم آخه ارباب چیشده که من هر ۲روز یبار خواب حرمو میبینم اینقد داغونم وانگار یکی بهم میگه نترس دیدارمعشوق نزدیکه

ارباب دیگه دوووم ندارم بطلب واقعاسخته برام

همه میان حرمت وماهم مانندتماشاگر ان نگاشون میکنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.