ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

رقیب ناکام آرای باطله -کروبی

 


از رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات سال گذشته چه خبر؟ اخبار موثق از افسردگی شدید کروبی به ویژه پس از سپری شدن سالگرد انتخابات بی هیچ حادثه ای حکایت می کند.
افراد آگاه می گویند کروبی به دنبال سپری شدن توأم با آرامش سالگرد انتخابات (22 خرداد) و سپس سالگرد تحرکات گروهک های جبهه ملی و منافقین (25 و 30 خرداد) دچار افسردگی مضاعف شده است به ویژه اینکه او و دوستش از سر لاعلاجی، با محاسبه ریزش کامل عقبه اجتماعی فتنه مجبور شدند راهپیمایی خود اعلام کرده را پیشاپیش لغو کنند و در عین حال در بیانیه لغو راهپیمایی تلویحاً اذعان کنند که حرکات 8 ماهه پس از انتخابات تا 22 بهمن اقداماتی غیر عقلانی بوده است. این اقدام سردرگم و پر از تناقض باعث شده اپوزیسیون ورشکسته همه کاسه کوزه ها را بر سر کروبی و موسوی بشکند و آنها را متهم به ترس و خیانت و هدر دادن فرصت ها؟! کند.
براساس این گزارش، استیصال کروبی هنگامی کامل شد که وی برخلاف برنامه ریزی، موفق به بازداشت! و شانه خالی کردن از باری که زیر آن مانده بود، نشد. برخی از عناصر ضد انقلاب در محافل خودمانی و همچنین رسانه های زنجیره ای مکرراً گفته اند که اگر کروبی و موسوی کبریت بی خطر نبودند و برای رژیم فرصت سازی نمی کردند تا حالا باید دستگیر می شدند.
ظاهراً زیر این فشار سنگین چند جانبه بود که کروبی روز گذشته برای چندمین بار به سیم آخر زد و بیانیه ای مالامال اهانت و فحاشی را منتشر کرد. وی در این بیانیه، به جای اینکه به خوش خدمتی هایش به رژیم صهیونیستی و آمریکا و گروهک های ضد انقلاب اشاره کند، به ولایت فقیه حمله کرد و از اینکه رهبری نگذاشته رأی ملت و تبلور جمهوریت به غارت فتنه گران جاه طلب رود، ابراز خشم کرده است. این در حالی است که وی با روشن شدن نتایج و آگاهی از توهم موسوی، فرصت طلبانه وارد معرکه شد و 330 هزار رأی خود - کمتر از یک درصد کل آرا- را با 13 میلیون رأی داده شده به موسوی هم سنگ کرد و او هم مدعی تقلب در انتخابات شد تا توضیح ندهد با حیثیت خود چه کرده که تا این حد نزد افکار عمومی سقوط کرده است. او سپس دروغ بزرگ تر تجاوز را به استناد کسانی که بعدها معلوم شد اجیر شده MI6 انگلستان هستند و به انگلیس پناهنده شده اند، مطرح کرد که در قافیه این ادعا هم ماند.
اکنون باید دید در شرایطی که ضد انقلاب به کروبی به چشم مهره ای سوخته می نگرد و نظام هم وی را فرصتی برای سنجش شخصیت واقعی فتنه گران تلقی می کند، رفیق دو سر... شهرام جزایری با فلاکت خودساخته و افسردگی متعاقب آن تا کجا می تواند دست و پنجه نرم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.