ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

تا احمق ها هستند ایران نیز ایران نیست !!!!!!!!!!!

این جمله را بدون مبالغه و با صراحت می گم:

اگر یک زمان بی بی سی مستندی ساخت و در آن مسبب شروع جنگ جهانی اول را ایران اعلام کرد، به هیچ عنوان تعجب نکنید. چون در هر زمان، جماعتی احمق وجود دارند که باور کنند.

بی بی سی به پشتوانه ی این قشر زنده و در حال فعالیت است.

و به راحتی می توان مشاهده کرد، اوج  حماقت جماعتی را که پیشاپیش از توهین به بستگان دو شهید ابراز نگرانی می کنند و به دنبال آن بیانیه های زنجیره ای از هر سو صادر می کنند، اما در مقابل پایمال شدن خون هزاران شهید و توهین به میلیون ها خون دلخورده ی آواره در جنگ، توسط حرام زاده های بی بی سی، لال شده اند.

جماعتی که تحمل کوچکترین توهین به کوروش را ندارند، اما در مقابل وحشی و خشونت طلب خوانده شدن ملت شان، سر تواضع به زیر می افکنند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رهجو پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:45 http://shidosh3.blogfa.com

با تشکر از اظهار نظر شما
هم میهن گرامی من این وبلاگ را نزده ام تا مجیز بشنوم!اگر نیازمند مجیز گفتن بودم پیچ تلویزیون ملی!را باز می کردم !
درخصوص حماقت زیبا فرموده اید!همان روزها!سی و اندی سال پیش!که بی بی سی!خمینی را رهبر شیعیان جهان!؟نامید احمق های بودند که باور کردند!همان زمان که بی بی سی عکس آقا!خمینی بت شکن!؟را در ماه دید احمق ها باور کردند وآنها هم دیدند!و قس الی هذا!
آری دوست من تمام بدبختی ما اینست که احمق ها دروغ های خمینی و اعوان و انصارش را باور کردند!همان خمینی که در پاریس گفت منظور ما از جمهوری همان است که در تمام دنیا از این معنی مستفاد می گردد!همان خمینی که در بهشت زهرا گفت تنها به این دلخوش نباشید که آب و برق را مجانی می کنیم اتوبوس!را مجانی می کنیم !به معنویت شما می رسیم!پول نفت را بسفرهایتان می آوریم!احمق ها باور کردند!آنجا که خمینی گفت در ایران مارکسیست و کمومنیست حق فعالیت دارند!احمق ها باور کردند!آنجا که راجع به حجاب از خمینی سوال شد گفت حجاب اجباری نیست!احمق ها باور کردند!
دوست خوب من !چرا دور می روی و به جنگ جهانی اول و دوم می پردازی!به تاریخ خودمان بیا!مثال هایت را از همین سی سال گذشته بزن تا برای ما کم سوادها و تاریخ نخوانده ها سخت و غامض نباشد!
از توهین گفتی!
توهین به هرکس ناپسند است وکشتن هر انسانی تحت هر عنوان!حتی قصاص و محاربه و فساد فی الارض جرم است و مذموم!
هم وطن با ما باش و بشنو البته اگر تاب و توان شنیدن حقایق را داری!البته اگر متعصب و مومن نیستی!و نامها تو را مرعوب نکرده اند!البته اگر خردمندی و هر آنچه را که میشنوی نمی پذیری تا دلیل و مدرک نباشد!
ما هم خوشحالیم که چون تو فراوان است!و بله مشکل ما همان حماقت است و بس!
منتظر حضور دوباره شما هستیم و خوشحال میشویم ما را به کاخ مجازیت دعوت کنی تا ما نیز با تراوشات ذهنیت آشنا شویم که البته در آن از حماقت نشانی نیست!

ولی خوم با این متنی که نوشتین بنده به اوج حماقت بعضی هاپی بردم ...یه سری به خودت بزن .امیدوارم خدا راه راست رو به طرفت کج کنه ...بلاخره سرطان که نیست خوب میشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.