ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

دمکراسی

 

دمکراسی به سبک غربی

  

در جهان متمدن غرب (آمریکا و اروپا)، آزادی کاملی حکم‌فرما است. اما این آزادی نیز مانند هر آزادی دیگری از تعاریف، قوانین، چارچوب‌ها و محدودیت‌هایی برخوردار می‌باشد. در آن دیار متمدن و سرشار از دمکراسی، دختران و زنان حق دارند و آزادند که تا دلشان می‌خواهد لخت شوند تا نه تنها دیدگان آقایان هوس‌باز و برده‌دار مدرن، رایگان لذت ببرند و سیر شوند، بلکه چرخه‌ی اقتصاد نیز از قبل جذابیت‌های جنسی زنانه چرخشی پر رونق‌تر داشته باشد، اما به هیچ وجه حق ندارند حتی موهای خود را بپوشانند! این دیگر خلاف دمکراسی و مسائل امنیتی است!


حضور یک دختر مسلمان 12 ساله‌ی محجبه در مسابقات بسکتبال، به خبر جنجالی امروز اغلب شبکه‌ها و سایت‌های خبری جهان غرب (مانند: yahoo – abc – The Blaze و ...) مبدل شد و جالب‌تر آن که این خبر در بسیاری از سایت‌ها فیلتر شده است و برای دسترسی به متن آن باید از فیلتر شکن استفاده نمود.


به گزارش خبرگزاری‌ها، روسری این دختر سبب شد تا از شرکت در بازی و یاری هم تیمی‌های خود محروم شده و نیمکت نشین شود، مضاف بر این که حتی یکی از داوران بازی اظهار داشت: ممکن است موضوع به دادگاه نیز کشیده شود!


جالب‌تر آن که در گزارشات محلی آمده است: یکی از مسئولین ورزشی مدارس متوسطه به نام «Smithsburg» مدعی شده است که در 5 بازی مقدماتی نیز به مدرسه هشدار داده است که استفاده از حجاب روسری، خطر امنیتی برای ورزشکار دارد، چون ممکن است خفه شود!


مربی این ورزشکار نوجوان مسلمان به نام «Kershner» گفت: او اجباراً به خاطر حجابش نیمکت نشین شد و این شرم‌آور است و من از خجالت نمی‌توانم به چشمان این دختر نگاه کنم.


رئیس انجمن اسلامی شهر «Dr. Syed Hague» نیز ضمن اعتراض به رفتار این داوران اظهار داشت: آن چه همراه داشتنش ممکن است بالقوه برای یک ورزشکار خطرناک باشد، مثل زیورآلات و ... در قوانین ذکر شده است و حجاب جزء آنان نیست و هیچ خطری هم ندارد.


«Daphnie Campbell» مسئول هماهنگی لیگ‌های ورزشی نیز گفته است: این حق پدر و مادر اوست که طی نامه‌ای اعلام نمایند که حجاب، بخشی از دین این دختر است و مسئولیت عواقب یا هر گونه پیشامد یا درگیری احتمالی را بپذیرند.


البته چنین قانونی،‌ نه در ورزش و نه هیچ‌ عرصه‌ی دیگری برای لخت شدن دختران وجود ندارد. یعنی والدین آنها مجبور نیستند که طی نامه‌ای مسئولیت عواقب آن را بپذیرند. چرا که دمکراسی حاکم اجازه می‌دهد آنها تا جایی که دلشان می‌خواهد لخت شوند و قانون، پلیس و سایر نهادهای امنیتی، حقوقی، اجتماعی و ... نیز مسئولیت حفاظت از آنان را بر عهده گرفته است.


 

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:53 http://jojoyeashegh31.blogsky.com

بهت تبریک میگم دوسته من وب جالبی داری

ممنونم

مینا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 http://myimmortal.iranblog.com/

سلام دوست من مثل همیشه نکته بین و نکته سنج این بدبختی ماست که جوونامون از این بی شرمیها و درگیریهای مبنی بر نبود حجاب حمایت میکنن البته تعدادشون زیاد نیست ولی واقعا متاسفم که در دنیا این اتفاقات میوفته و کسی پاسخگو نیست طفلک اون دختره

ممنونم از حضور گرم و زیبای شما حتما بهتون سر میزنم

ندا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

جالب بود مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.