ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

حرامزاده و یک سوال ساده از سبزها

یادتان هست  جملاتی که شیخ "یوسف صانعی" در سخنرانی منتشر شده اش گفته بود ، نه او ، که کسانی چون "محمد تقی مصباح یزدی" یا "احمد جنتی" یا نه ، یک پیشنماز ساده معمولی که تصادفا در انتخابات به "محمود احمدی نژاد" رای داده بوده ، در یک جلسه خیلی خیلی خصوصی به نزدیکترین کسانش و درباره یک شخص خیلی خیلی معمولی و گمنام گفته بود و باز هم تصادفا فایل صوتی یا احتمالا تصویری آن منتشر شده بود (ببینید صورت مسئله را خیلی خیلی ساده و کوچک کرده ام )، رسانه های وابسته به اصلاح طلبان و سبزها چه در داخل و چه در خارج چه می کردند ، چه تظاهراتی در شهرها راه می انداختند و چه تجمعات و تحصنهایی در مقابل قوه قضاییه می کردند و چه نامه های سرگشاده ای خطاب به رئیس جدید قوه قضاییه می نوشتند ،شیخ مهدی کروبی چند تا نامه به اکبر هاشمی رفسنجانی می نوشت ، نمایندگان اقلیت مجلس چه مصاحبه هایی با بی بی سی فارسی و صدای آمریکا نمی کردند ، روز آنلاین و پیک نت چه ها نمی کردند ، نیک آهنگ چه کاریکاتورهایی نمی کشید و ...؟ 

 


حتی اگر فرصت و حال بیشتری برای فکر کردن و تامل داشتید ، پیشنهاد وقتگیرتری می کنم و آن اینکه : توضیحات دفتر آقای صانعی را مبنی بر اینکه این لفظ "حرامزاده" مربوط به احمدی نژاد نیست و به ماجرایی بر می گردد که در اواسط سخنرانی به آن اشاره شده است بخوانید. خوب ، حالا بروید سخنرانی را کامل گوش کنید و ببینید این حرف چقدر درست است و بعد - نه برای جواب دادن فقط برای فکر کردن و تامل - ببینید : کسانی که فریادهای دروغگو - دروغگویشان گوش فلک را کر کرده بود ، دروغگویند یا مخاطبانشان ؟ یادتان بیاید سخنرانی احمدی نژاد را که چند نفری که ماشینها را آتش می زدند و بانکها را تخریب می کردند و ... را "خس و خاشاک" نامید و از فردا رهبران رسانه ای و جنگ روانی سبزها گفتندو نوشتندو القا کردند که احمدی نژاد تمام 13 میلیونی که به رقیبش رای داده اند را خس و خاشاک نامیده است که کار به پخش دهها باره عین سخنرانی رئیس جمهور در صدا و سیما کشید تا مردم ببینند و بشنوند که دروغگو کیست !

من باز هم بالاتر را می گیرم و می گویم : منظور شیخ یوسف صانعی از " حرامزاده" نه احمدی نژاد بلکه کس دیگری است که در اواسط سخنرانیش داستانش را تعریف کرده ، سوال این است که آیا یک مرجع تقلید ، نه حتی یک روحانی ، نه حتی یک مومن و مسلمان ، نه نه حتی یک انسان از لحاظ اخلاقی مجاز است حتی به دشمن خونیش بدون آنکه سند و مدرکی داشته باشد ، لفظ "حرامزاده" را اطلاق کند ؟ واقعا تصور این موضوع را برای یک روحانی و کسی که سالها بود لقب "مرجع تقلید" را یدک می کشید ممکن و قابل تصور می دانید ؟

هم فایل صوتی و هم تصویری ِجملات "فقیه عالیقدر مرجع عظیم الشان جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیخ یوسف صانعی" براحتی در اینترنت قابل دسترسی است . اما برای کسانی که عین جمله مربوط را نمی دانند می نویسم و از خداوند متعال و شخص آقای دکتر احمدی نژاد و همه مخاطبان وبلاگم آن هم در آستانه  سال نو  پوزش می خواهم :

” در مجلس در مقابل قرآن به خدا سوگند می خورند این هم کفّاره داره هم حنثش معصیت کبیرس. اون وقت چطور روز از نو روزی از نو؟ این از حرومزادگیشه دروغ می گه! والا امام زمان رو می بینه ." .. البته شاهد دیگری بر این امر اینکه: "روزی که مثلا برای خودش جشن پیروزی گرفته بود هم در ملا عام به حرامزادگیش اعتراف کرد! مگر آنجا نگفت من سیدم و شال سبز بر گردن انداخت! پدر شناسنامه ایش سید بود مگر؟"  

این  خطابه را بخوانید و حال ببینید فحاشی شخصی عامی به فائزه هاشمی را که پیراهن خونین عثمان کرده اند ...؟ خدایا چه بگویم !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
آزیتا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:43

به مرجع تقلید توهین نکن؟
مگه همین چند روز پیش خامنه ای نگفت توهین نکنید تازه به آدم های عادی گفت توهین نکنید شما که دارید به مرجع تقلید توهین میکنید.

سلام آزیتا خانم .توی این پست کجاش توهین بود .کجاش افترا بود .یه بار دیگه متن رو بخون
جانم فدای رهبر

مریم سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:08 http://biai.mihanblog.com/

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را

نوروز ۹۰ بر شما مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج

یا حق

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


عید برشما هم مبارک

یه بسیجی عاشق رنگ سبز جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:01 http://www.jaras2.blogsky.com

سوال این است که آیا یک مرجع تقلید ، نه حتی یک روحانی ، نه حتی یک مومن و مسلمان ، نه نه حتی یک انسان از لحاظ اخلاقی مجاز است حتی به دشمن خونیش بدون آنکه سند و مدرکی داشته باشد ، لفظ "حرامزاده" را اطلاق کند ؟


بله میشه پیامبر هم به ابوبکر گفته بود "اسکوت"
به کافر میشه توهین کرد
حالا چی شده که شما احکام یادگرفتید و مرجع تقلید رو نقد می کنید؟
در ضمن به دختر هاشمی گفته شده (ف ا ح ش ه) که در شرع اسلام اگر فردی که این کلمه رو به کسی میگه، نتونه اثبات بکنه باید شلاق بخوره
حالا بیا ثابت کن

سلام آقا محمد گل . خوشحالم که مطالب وبلاگ بنده واستون جذابه .ولی با کما احترام باید بگم که توهین در قاموس یه انسان مسلمان هیچ جایگاهی ندارد. خیلی دوست دارم در مورد سندی که پیامبر به ابوبکر توهین کرده باشه رو ببینم ... بنده هم احکام مرجع تقلید رو نقد نکردم .چند تا سوال پرسیدم . از نظر شما ایرادی به سوالات هست . در ضمن هر کسی هم که به فائزه فاحشه گفته .مطمئن باشید در پیشگاه خداوند مسئوله . بماند که دوستان سبزی شما شعارهای هتاکانه ای نسبت به مقدسات و رهبر ایراد کردند . از نظر دوستان شما انتقاد به جنبش سبز اشکال بزرگی است ولی انتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان روشنفکری است .
می تونم ازتون بپرسم مناسبت شما با آل سعود چیست ؟ میتونم بپرسم که چرا شاه عربستان و وهابیون چرا اینقدر طرفدار جنبش سبز ما هستن ؟ به نظرم خوبه آدم یه سری مرزها را مشخص کنه تا باعث نشه این سعودیها و وهابیون کورددل به این شکل واسه جنبشی اونم تو ایران اسلامی بشگن بزنن.

یه بسیجی عاشق رنگ سبز شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:20 http://www.jaras2.blogsky.com

درود بر شما دوست من که با منطق پیش می روید
حتما چیزی درباره ی یارغار شنیدید
مولوی های سنی معتقد هستند زمانی که امام علی(ع) در بستر پیامبر بودند ، ابوبکر با پیامبر در غار بوده است
در کتاب صحیح مسلم یا بخاری(دقیقا یادم نمیاد اما آدرس دقیقش رو پیدا می کنم) آمده است که ابوبکر بی تابی می کرد و به پیامر می گفت: یا رسول الله الآن ما را می گیرند
پیامبر در پاسخ فرمودند: اسکوت یا ابیبکر (آیه نازل می شود که می فرماید ما رحمت را بر تو(پیامبر) نازل کردیم.
در اثبات کفر ابوبکر همین بس که رحمت تنها بر پیامبر نازل شده است.

ارتباط ما با آل سعود
من حدود 20روز پیش جواب سوال شما رو با یک مثال در تارنمای خودم داده بودم:
مثال امریکا:
باراک اوباما در پیام نوروزی خود به مردم ایران باز هم از جنبش سبز حمایت کرد

اما چرا؟

چرا این فرد با اینکه می داند اگر به عنوان مثال بگوید کروبی آدم خوبی است بلافاصله جمهوری اسلامی اعلام میکندکه امریکا از کروبی حمایت کرده است باز هم این حرف را تکرار کرد و از جنبش سبز حمایت کرد؟!

پاسخ این است که اوباما تنها به منافع امریکا می اندیشد

جمهوری اسلامی این حرکت و حمایت اوباما را از جنبش محکوم می کند اما چرا باراک باز هم بصورت واضح از جنبش حمایت می کند؟!



اوباما خوب می داند که جمهوری اسلامی با این کار او جنبش سبز را می کوبد و خودش از این ماجرا سود می برد.

او می داند اگر کسی جز حکومت اسلامی سر کار باشد به نفع مردم کار خواهد کرد(پول نفت رو میذاره سر سفره مردم- بیکاری و فقر از بین میره) پس از جنبش حمایت می کند تا جمهوری اسلامی بتونه مخالفین رو سرکوب بکنه و این باعث میشه قسمتی از مردم از وضعیت موجود ناراضی بمونن

او میدونه اگر همه مردم ایران خوشحال و با هم باشن اون موقع دیگه نمیتونه به این کشور دسترسی پیدا کنه و این به ضرر امریکا است.

این بود نظر من درباره ی باراک اوباما

پس ما هم می گوییم "مرگ بر امریکا"

خیلی زیبا بود استدلالی که داشتید. ولی هیچ وقت یادتون نره که امام فرمود که هر وقت دید آمریکا و اسرائیل ازتون تعریف کردن بدونید یه جای کارتون میلنگه .پس یه سری به خودتون بزنید و شعادتون هم همیشه مرگ بر آمریکا باشه نه اینکه
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و .....

یه بسیجی عاشق رنگ سبز دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 http://www.jaras2.blogsky.com

نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ...
هرکس عقایدی دارد
ممکن است عده ای خود را در میان معترضان جای دهند و شعار کفر آمیز سر بدهند
انسان باید هوشیار باشد همه جا و به قول یه نفر بصیرت داشته باشد

شما هم به این فکر کن اگر امریکا می گفت من از خمینی حمایت میکنم چی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.