ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

منش امام در کلام فرزند (گذشته ای نه چندان دور)

ی


حجت‌الاسلام حاج سیداحمد خمینی امروز در یک مصاحبة مطبوعاتی شرکت کرد و نقطه نظرهای خود را پیرامون مسائل مختلف روز بیان کرد:



حجت‌الاسلام حاج سیداحمد خمینی قبل از طرح سؤال خبرنگاران اظهار داشت:

 ابتدا لازم می‌دانم یکی دو مسئله را تذکر دهم اول این که ما منسوبین حضرت امام باید توجه داشته باشیم که فقط به علت نزدیکی با ایشان است که با ما مصاحبه می‌شود و یا به ما احترام می‌شود .و الا خود ما که چیزی نیستیم و ویژگی‌هایی نداریم. نه زندان رفته‌ایم و نه شکنجه شده‌ایم. و نه در فلسفة غرب و شرق اهل نظریم و نه در فقه و اصول، مجتهد. نه ادیب ایم و نه منطقی. فقط و فقط منسوب امامیم. پس باید دقیقاً توجه کنیم که اگر امام نبودند هرگز کسی ما را بدان صورت نمی‌شناخت تا با ما مصاحبه کند. پس من من نکنیم که هیچیم. من چون فرزند امام هستم می‌آیند و با من مصاحبه‌ای می‌کنند چاپ می‌کنند و آن را تیتر می‌کنند. و الا از قبیل من زیادند و از من بهتر بسیار بیشتر. در حوزه‌های علمیه سراسر ایران از قبیل ما فراوان، که کسی با آنان مصاحبه‌ای نمی‌کند لذا باید توجه کنیم که از انتساب سوءاستفاده نکنیم که خلاف شرع مبین است.  و ادامه که در این مجال نیامده ...

نظرات 1 + ارسال نظر
فرمایش یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 http://www.horreali.mihanblog.com

حنظله آنروز نگاشت

غزه امروز کربلاس...

جمله اش کامل بود ، یعنی

با سه نقطه پایان یافت !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.