ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

شک کرده ام ؟

امام زمان (عج)

شک کرده‌ام...؟ به آمدنش شک نمی‌کنم!

یا این‌که به نیامدنش شک نمی‌کنم؟

این یوسف من است که در باد می‌وزد

هرگز به عطر پیرهنش شک نمی‌کنم

یک صبح با نسیم می‌آید به دیدنم

به عطر یاس و نسترنش شک نمی‌کنم

خورشید گفته است که یک صبح می‌رسد

هرگز به صحّت سخنانش شک نمی‌کنم

بی او پرنده‌ای که به فردای کوچ رفت

آوارگی شده وطنش (شک نمی‌کنم)

این چشم انتظاری هر روز غرق اشک

یعنی به صبح آمدنش شک نمی‌کنم

شک کرده‌ام که پشت در خانه‌ام کسی‌ست

اما به طرز در زدنش شک نمی‌کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:12 http://arameshesabz.blogsky.com

خالیه سفره زمین
دست سخاوت تو کو ؟
زخمیه شونه های عشق
مرحم رحمت تو کو ؟

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

نیلوفر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 http://nilofar20.mihanblog.com/

سلام
راستش اینبار یه چیزی گذاشتم توی وبم که میدونم خیلی خوشتون میاد حتما بخونینش ونظر هم بدین جالبه براتون شمایی که یه دستی هم بر سیاست وجبهه دارین بخونین درمورد شهادته

حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.