ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

انتظار موعود

وقتی که عاشقی، وقتی تمام جاده های عالم برایت آرزوی آمدن تک سواری را زنده می کند که با آمدنش آسمان ستاره باران می شود و در کوله بارش نشانی تمام جاده های ناتمام را دارد، نشانی جاده ای که به هبوط بوته گل یاسی ختم می شود که سال ها از عطرش مست بوده ای، پنج شنبه شب ها حتی از غروب جمعه ها هم دلگیرتر است . دلشوره داری، یک هفته منتظر آمدنش بوده ای و حالا دیر کرده . دلت می خواهد راه بروی و صلوات بفرستی، صدقه کنار بگذاری و دعای خیر بکنی . واگر باز هم نیامد، رو به قبله بنشینی، موها را پریشان کنی و چشمانت را خیس; دعا کنی که این جمعه، همان جمعه موعود باشد .

پنج شنبه ها، دل های گرفته، راحت تر از چشم ها، بهاری می شود . بعضی پنج شنبه ها آرزو می کنی ایکاش یک جایی بود، دور از این شهر پر دود، که فقط آنهایی که عاشق عشق بودند - نه عاشق یک معشوق فانی - ، آنهایی که هنوز هم توی این عصر شلوغ و پر از روزمرگی، ندای قلبشان را می شنوند، نشانی آنجا را داشتند . آن وقت همه عاشق ها، پنج شنبه شب ها دست دلشان را می گرفتند و می آمدند در مجلسی که میزبانش هزاران نام دارد و هزاران هزار لطف . و آن وقت تمام شب فقط نوای «اللهم انی اسئلک ...» شنیده می شد و برای آمدنش ختم «امن یجیب ...» می گرفتیم و تا صبح با گریه فریاد می زدیم «الهی عظم البلا و برح الخفا ...» ...

می دانم که اگر 313 قطره اشک، خالصانه و با عشق ریخته شود، فردایش همان روز موعود است، همان روزی که مسیحا نفسی سبزپوش می آید و همه بیمارها شفا می گیرند، همان روزی که راه عبورش پر از عطر اقاقیا می شود و یاس های عاشق برای جوانه زدن در زیر پایش با هم رقابت می کنند . روزی که عاشق های خرابش می توانند خاک رهش را ببوسند .

محبوب من!

پنج شنبه باز هم گذشت، پنج شنبه گذشت و 313 قلب عاشق نبود که برای آمدنتان بگرید و «امن یجیب » بخواند . جمعه آمد و شما نیامدید تا برای زخم کهنه مان مرهم باشید و برای جاده بی عبور عشق، رهگذر .

غروب جمعه باز هم دلگیر است . باز هم می خواهم چشمانم را به آسمان بدهم و از خورشید سرخ نیمه جان بخواهم که اگر پیش شما آمد، به نیابت از تمام عاشقانتان بوسه بر خاک رهتان بزند .

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:38 http://www.torkaman.blogsky.com

سلام علیکم

الحمدالله خوبم .شما خوبید.

این روزها همه ما رو مسخره می کنند.نوکرم.

یا حسین.

سوده دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:13

سلام همسنگر،
انجمن سربازان ولایی جنگ نرم از شما سرباز ولایت دعوت میکند تا به جمع گردان سایبری بپیوندید.
این انجمن گروهان های مختلفی داره(تبلیغات+عملیات سایبری+آکوزش+دیده بانی+تخریب+دژبانی) و میتونید تو هرکدوم ازین گروهانها که میخواید عضو بشید و فعالیت کنید.
البته ناگفته نماند که دوستان ما در گروهان آموزش کلاس های مجازی آموزش هک و گرافیک رو آغاز کردند و میتونید در اونها هم شرکت کنید.
راستی اومدین سایت ما یادتون نره به واحد نشریه ی الکترونیکی اهل البصر هم سر بزنید.
منتظر حضور گرم شما در اهل البصر هستیم.با تشکر
http://ahlulbasar.ir

ایمان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:38 http://www.torkaman.blogsky.com

سلام علیکم یا اخا

شما هر چی میخوای بگو من که ناراحت نمیشم باعث سرافرازی ماست.

بگفتا گر کند چشم تو را ریش

بگفت آن چشم دیگر دارمش پیش

اجرت با اباعبدالله

لبیک یا سید علی

یا حسین

التماس دعا

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:55

عشق به کدامین سو
ملتهبانه میکشانی مرا
به آنجا که
آخرین نفس ستارگان است
آنجا که
خورشید ز عشق رخش را خونالود می کند
تابرارم دستهایم را
برای عشق
در وادی عشق
خالصانه عاشقان
یارب گویم ویارب جویم

مهسا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 http://fekreajib.blogsky.com

خدایا تو ود میدانی چه میگوییم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.