ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

دلنوشته

خدایا! ‏ همیشه می‌خواستم که شمع باشم، بسوزم، نور بدهم و نمونه‌ای از مبارزه و کلمه حق و مقاومت در مقابل ظلم ‏باشم. می‌خواستم همیشه مظهر فداکاری و شجاعت باشم و پرچم شهادت را در راه خدا به دوش بکشم. ‏می‌خواستم در دریای فقرغوطه بخورم و دست نیاز به سوی کسی دراز نکنم. می‌خواستم فریاد شوق و زمین ‏وآسمان را با فداکاری و آسمان پایداری خود بلرزانم. می‌خواستم میزان حق و باطل باشم و دروغگویان و ‏مصلحت‌طلبان و غرض‌ورزان را رسوا کنم. می‌خواستم آنچنان نمونه‌ای در برابر مردم به وجود آورم که هیچ حجتی برای ‏چپ و راست نماند، طریق مستقیم روشن و صریح و معلوم باشد، و هر کسی در معرکه سرنوشت مورد امتحان ‏سخت قرار بگیرد و راه فرار برای کسی نماند...‏ خدایا!‏ تو را شکر می‌کنم که دریا را آفریدی، کوه‌ها را آفریدی و من می‌توانم به کمک روح خود در موج دریا بنشینم و تا افق ‏بی‌نهایت به پیش برانم و بدین وسیله از قید زمان و مکان خارج شوم و فشار زندگی را ناچیز نمایم... ‏ خدایا!‏ تو را شکر می‌کنم که به من چشمی دادی که زیباییهای دنیا را ببینم و درک زیبایی را به من رحمت کردی تا آنجا که ‏زیبایی‌هایت را و پرستش زیبایی را جزیی از پرستش ذاتت بدانم

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 http://ro0oz.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود..دست مریزاد

گفتیم چرا همشهریمان کم پیدا شده نگو....نگو آنترنتشون مشکل داشته
انشاالله رفع کسالت شده ازشون....

پاینده باشی

ممنوم

فاطمه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 http://ro0oz.blogsky.com

سلام

آقا یه طرحی تو یه یکی از وبلاگها دیدم...آدرس گذاشتم دوست داشتید ثبت نام کنید
http://tarhib.blogfa.com/post-129.aspx

چشم

فاطیما شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:48

سلام با عرض معذرت یه خورده از مطالبت زدیدم
حلال کن
عادتمه

حلاله حلال

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.