ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

خانومتونو ببینم ؟

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت : ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

اجازه چشم چرانی

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ... گه می خوری تو و هفت جد آبادت ... خجالت نمی کشی؟ ...

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین،

 

دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم مرد خشکش زد ... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ...

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:03 http://nilofar20.mihanblog.com/

سلام عزاداریهاتون قبول باشه
راستی اینو که منم توی وب لاگم دارم واقعا درسته وزیباست که این جور ادما فکر می کنن غریت یعنی یقه گرفتن وداد زدن ولی بی غیرتی موقعی که ناموسشون رو دوست دارن بقیه ببینند

یا علی

جوجو پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:36 http://www.entezar036.blogfa.com

سلام مرسی از حضورتون
جالب بود

یا حق

فاطمه پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 http://ro0oz.blogsky.com

سلام..واقعا مطلب زیبا و قابل تاملی بود....

انشاالله خدا ما را ازاین بلاها محفوظ بدارد....

انشاء الله

دنیا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 http://azkhaktaaflak1.persianblog.ir

سلام.خوبید.آغاز ماه ربیع الاول روبه شما تبریک میگم.حضرت محمد مصطفی (ص)فرمودند:هر کس این ماه رو به مسلمونا تبریک بگه من نوید بهشت رو بهش میدم.روز آخر ماه صفر قسمت شد به مسجد مقدس جمکران برم وشب شهادت امام رضا(ع)حرم مطهر حضرت معصومه باشم همون طور که گفته بودید لحظه ای که داشتم زیارت میکردم یادتون افتادم وبه نیابت همه مسلمونا نماز زیارت خوندم اگه خدا قبول کرده باشه.به شهر ری هم رفتم و اونجا هم برای همه تو حرم شاه عبد العظیم دعا کردم.روز شهادت امام رضا تو مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامیمان امام خمینی (ره) بودم جای همه ی شما خالی ان شاءالله قسمت خودتون شه. التماس دعا.یا زهرا(س)

یا زهرا

یونس الف شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 http://takhorshid.mihanblog.com

سلام جالب بود
خیلی از وبلاگت خوشم اومد خیلی از اسم وبلاگت خوشم اومد خیلی از ذوقت خوشم اومد
یه وقتایی وقت کردی یه سر به من بزن خیلی خوشحال میشم.
یا علی

چشم

یونس و مرضیه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 http://shahreshab.mihanblog.com

سلام
خدا به شما عزت و توانایی بده تا همیشه همین طور زیبا و تاثیر گذار بنویسی
مطلب وبلاگ ما در مورد وارونه شیعگی کردن ما شیعه هاست
خوشحال میشیم نظرت را بدونیم
یا علی

یا علی

صبا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:09

مگر خود اون زن انسان نیست یا عقل و شعور نداره که از شوهرش اجازه بگیرن ؟ منظورم اینه که باید خود زن رو ارشاد کرد نه از غیرت مرد برای هدایت زن استفاده کرد ... یا اشتباه زن رو بهش فهموند !
این طرز بیان شما یعنی اون زن یه ادم بی اراده ست ... و باید طبق میل شوهر لباس بپوشه !
ایمان ارتباط با خداونده نه یه انسان به اسم شوهر ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.