ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

دلم برایش تنگ می شود

امروز مولایتان را دیدم، چقدر زیبا بود!

نمی دانم چرا با یک نگاه، با همان نگاه اول، عاشقش شدم.

مولای شما، همانیست که ما ماه‌هاست در میدان‌های قیام‌مان به دنبالش می‌گردیم.

مولای شما، همانیست که سال هاست آرزویش را داشتیم.

مولای شما، چقدر خوب می‌فهمد، چقدر خوب صحبت می‌کند، چقدر خوب نگاه می‌کند.

مولای شما، همان حرفی را می‌زند که من سال‌هاست در دل خود فریاد می‌زنم.

چرا اشک می‌ریزم؟ این اشک‌ها دست خودم نیست!

اشک‌هایم نشان‌دهنده‌ی عشق من است به او

نمی دانم چرا با یک نگاه، با همان نگاه اول، عاشقش شدم.

شنیده‌ام که مولایتان مظلوم است. شنیدم ولی نفهمیدم چرا!

شنیده‌ام که مولایتان گاهی، از دست نامردمان، با امام زمانش درد دل می‌کند.

شنیده‌ام که مولایتان ندای “این عمار” سر داده است!

شنیدم ولی نفهمیدم چرا!

ای کاش ما هم حسینیه امام خمینی داشتیم.

ای کاش ما هم می‌توانستیم شعار بدهیم: این همه لشکرآمده ** به عشق رهبر آمده

ای کاش ما هم چنین رهبری داشتیم تا جانمان را فدایش می‌کردیم.

دلم برای امام خامنه‌ای تنگ میشود، ولی

ولی از امروز می‌خواهم همه دنیا بدانند که مولای من امام خامنه‌ای است.

حتی اگر هزاران کیلومتر از او فاصله داشته باشم.

حتی اگر برای درک صحبت هایش نیاز به مترجم داشته باشم.

حتی اگر باید تنها به دیدن عکسش اکتفا کنم.

حتی اگر تا آخر عمرم هم دوباره او را از نزدیک نبینم.

*

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 http://mosallasseyah.persianblog.ir

سلام خوبی روزتون بخیر نیستی اقای روح الامین سر نمی زنی .وبتون داره روز به روز جالب تر میشه .یا مهدی

ممنونم
یا مهدی (عج)

فاطمه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 http://ro0oz.blogsky.com

رهبر بیداری اسلامی مستضعفان!


رهبرم سیدعلی ای نایب صاحب‌زمان!

باز هم رسوا نمودی دشمن دیرینه را


شور دیگر دادی در ماه ربیع آدینه را

موسی دوران بود یا عیسی آخر‌زمان


کاین چنین نطقش بلرزانده تمام دشمنان؟

موسی است و خطبه‌اش گویا عصا انداخته


اژدها گردیده، بر فرعون دوران تاخته

موسی است و خطبه‌اش یک جلوه از نار قبس


عیسی است و خطبه‌اش بر ما دهد جان هر نفس

خطبه‌ی کوبنده‌اش الحق رفیع و عالی است


کرده ثابت: "هیبت مستکبران پوشالی است"

جلوه آیات قرآن در کلامش ظاهر است


دشمن آقای ما هر کس که باشد، کافر است

تا که مهدی در حجاب و از نظرها غایب است


پیروی از امر او بر هر مسلمان واجب است

حامدا! امروز هر کس پیرو سیدعلی است


روز محشر چهره‌اش نورانی است و منجلی

منبع تبیان

دورد بر بهترن بنده صالح خدا

آلاله سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 http://my-reyhaneh.blogfa.com

سلام شما بسیار توانا می نویسید به خصوص این متن افتخار در پست قبل بسیار دلنشین است موفق باشید

لطف دارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.