ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

نامه ای به همسر عزیزم

حس خوبی است این خیال نازنینت ،

به سر دردهای کاری ام تسکین میدهد.

وقتی به خنده هایت فکر میکنم انگار نقشی متفاوت در شاهکار خداوندی می بینم . خنده هایت امید را پروار میکند.

آرزو را پرواز میدهد.

خانه ام  را آذین می بندد. و فرزند عزیزم را نورمی بخشد .

عزیزتر از جانم همیشه می دانم گوشه آن خنده هایت جایی برای نشستن من  هست  .

زینبم :

عصرها چای داغ با قند چشمانت چه می چسبد وقت غروب ...

عزیزم وقتی که از کمند کار می گریزم و به آشیانه گرم و نرم نگاهت پا میگذارم

وقتی چشم در چشمت میشوم و با لحنی آرام مرا سلام می دهی حس دوست داشتنت همه وجودم رافرا میگیرد. خدا را شکر عزیزم ،  خدا را شکر که تورا دارم

سلام عزیزم

شیوه ی نامه نگاری این است  که سلام را ابتدا میکنند

اما این نامه  شروعش از اینجاست دلبندم!

پس

سلام بر خنده های  دلنشین همیشگیت

سلام ای همه وجودم

زیباترین و باشکوه ترین لحظه با تو بودن هنگامی ست که آغوش مهربانت را برایم باز میکنی تا از عطر با تو بودن سیراب شوم .

پس بدان عزیزترینم

عاشقترینم
همسر خوب و دوست داشتنی من

تا تو هستی ، من نیز  هستم  و عاشقانه دوستت خواهم داشت .

 عزیزم تو خوب می دانی که من دلبسته­ی توام ...

گاهی وقتا یه حرفی هی تو دلم می­مونه و می­خوام بگم ولی انگار نمیشه. اومدم خودمو سبک کنم و برم. اومدم بگم من دلبسته­ی توام، نه فقط وابسته. اون چیزی که منو بهت وابسته کرده، دلبستگی من به تو ست. چون تو همه ی زندگی و دنیای منی عزیزم ... خیلی دوستت دارم ...

احساس میکنم بازهم نتوانستم آنچه را که در دل دارم بر روی این صفحات جاری کنم .

فقط بگویم که در کنارتو بودن را با هیچ چیزی در دنیا عوض نخواهم کرد ...عزیزم  این روزا چه لحظات خوب و شیرینی رو باهات گذروندم. چقدر احساس غرور کردم از بودن در کنار تو، از اینکه نزدیک توام، عزیزترینم ... لذت می­برم از اینکه تو رو دارم، از اینکه منو دوست داری، از اینکه با توهستم در همه­ی لحظات، و از اینکه در کنار تو بودن رو هر لحظه حس می کنم،  احساس راحتی و آرامش می­کنم ، وقتی شادی رو توی وجودت حس می کنم، وقتی میخندی و دنیا رو بهم میدی، وقتی احساس مادرانه­ی تو رو – که قشنگ­ترین حسیه که در وجود تو سراغ دارم – نسبت به دخترمون می­بینم دلم می­خواد زندگی کنم و تا می­تونم تکرار این لحظات رو جشن بگیرم...

عزیزترینم ...

 حالا که بعد از چند سال از زندگی مشترکمون  احساس میکنم عمق علاقه ای من به تو چندین برابر شده و هر روز داره به اون اضافه میشه ...عزیزم  چی می­تونم بگم غیر از چیزایی که همیشه برات می­گم و هیچوقت نه برای من، و نه برای تو تکراری نمی­شه ... می­خوام باز هم چیزی رو تکرار کنم که می­دونم از ته دلت و با تمام وجودت احساس می­کنی.

و اون هم چیزی نیست جز اینکه باز تکرار کنم خیلی دوستت دارم عزیزترینم ...

مثل هر سال  من شرمنده روی گلت هستم . ولی با این حال  دوست دارم وقتی روز ت رو بهت تبریک میگم  نگاه قشنگ چشمات رو ببینم. عزیزترینم، هر چی که میخوام بگم و بنویسم، نمی‌تونم احساسمو بیان کنم  البته خودت حس می‌کنی احساس منو  نسبت به خودت .

احساسی که با  تو بودن به من می‌ده خیلی بیشتر از اونیه که قابل گفتن و نوشتن باشه.

خوشحالم  که  احساسمو حسش می‌کنی، خوشحالم که دوستش داری، و خوشحالم که این احساس مشترکمونه ...

و برای جمله آخر می گویم  خانوم گلم، خیلی دوستت دارم و به داشتنت افتخار می‌کنم ...

۱۳۹۱/۲/۲۵

نظرات 10 + ارسال نظر
اصفهان مسجد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 http://www.esfahanmasjed.com

بدون اغراق میتوان رهبر عزیزمان را سردمدار و آغاز گر تحول اقتصادی ، پیشرفت و خودکفایی ملی در تمامی ادوار انقلاب نمایید .
درست از سال 1358 و آن پیام مهم و معروف حضرت آقا در مورد جهاد خودکفایی
در تاریخ 23/10/1358 حضرت آقا در در آن زمان نماینده امام در ارتش ج.ا.ا و معاون امور انقلاب وزارت دفاع با پیامی مهم روح تازه‌ای در پیکر آجا (ارتش جمهوری اسلامی ایران) دمید...........
لطفآ جهت مطالعه کامل مقاله به سایت www.esfahanmasjed.comمراجعه کنید

یا حق

یونس الف دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:24 http://takhorshid.mihanblog.com

روح الامین عزیز سلام
امیدوارم که تا همیشه در کنار همسرت خوشبخت باشید
گفتی بودی کمکت کنم که خانومتا غافلگیر کنی، اما من نمیدونم چی کار باید بکنم؟؟

منظورم با نظرات سازنده تون

سفیر دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:09 http://www.safir1390.blogfa.com

سلام سرورم


بسم رب الشهداء و الصدقین

ایا به امانت شهدا پایبند بودیم یا خیانت کردیم قضاوت از ان شماست نظر بدهید

خواهرم: هم چون زینب باش و در سنگر حجابت به اسلام خدمت کن.» (طلبه شهید محمد جواد نوبختی )

«یک دختر نجیب باید باحجاب باشد.» (شهید صادق مهدی پور)

«خواهرم: حجاب تو مشت محکمی بر دهان منافقین و دشمنان اسلام می زند.» (شهید بهرام یادگاری)
«تو ای خواهرم... حجاب تو کوبنده تر از خون سرخ من است.»(شهیدابوالفضل سنگ تراشان)
«به پهلوی شکسته فاطمه زهرا(س) قسمتان می دهم که، حجاب را حجاب را، حجاب را، رعایت کنید.» (شهید حمید رستمی)
«خواهر مسلمان: حجاب شما موجب حفظ نگاه برادران خواهد شد. برادرمسلمان: بی اعتنایی شما و حفظ نگاه شما موجب حجاب خواهران خواهدشد.» (شهید علی اصغر پور فرح آبادی)
میدانم در حتی که شده اقام در باالای سرم مرگم حاضر خواهد شد از مادرم فاطمه زهرا خواستم من هم ببره پیشش می ترسم فرهنگ شهادت را به فرهنگ غرب بفروشند
دادشت فرزند شهید جانباز سید مرتضی
عالی بود افرین سرورم هر که داریم از شهدا داریم عزیزم

یا حق

مرضیه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:26 http://shab-e-barani.blogsky.com

سلام

بهتون تبریک می گم.

مطمئنم هم شما و هم همسر بزرگوارتون می دونید که بزرگترین سرمایه ی هر کسی توی زندگیش شریک زندگیشه.

امیدوارم تا ابد قدر همدیگه رو بدونید.

خوشبخت و خندان باشید

ممنونم

اشک - غریبه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:53 http://tashkan.blogsky.com

سلام
امیدوارم که همیشه در کنار هم ، شاد و خوشبخت باشید و البته تندرست
نامه ی قشنگی بود

ممنونم

اشک - غریبه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:58 http://tashkan.blogsky.com

راستی!
قدر خودتون رو بدونید که می تونید احساساتتون رو ابراز کنید
خیلی ها یا عرضه اش را ندارند یا به غرورشان بر می خورد

ممنونم

eli... چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 http://eshghemamnoo-1380.blogsky.com/

سلام بسیار زیبا بود بیان احساس دوست داشتنتون.

امیدوارم شادی و سعادت را همچنان هر لحظه در کنار همسرتون احساس کنید.

یا علی

یا علی

سلما پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://azkhaktaaflak1.persianblog.ir/

سلام.خسته نباشید.منم ولادت زهرا(س) و روز مادر رو به همسر عزیزتون زینب خانوم تبریک میگم.امیدوارم واز خدا میخوام همیشه زیر سایه خانم فاطمه زهرا و امام زمان (عج) زندگی خوب وخوشی در کنار همسر محترمتون و فرزند گلتون داشته باشید.ببخشید اگه جمله بندی درستی نداشتم چون اینجا خیلی سر و صداست.التماس دعا.یا زهرا(س)

ممنونم از لطفتون
یا حق

وحید یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:47 http://ashora.blogfa.com

سلام حاج آقا مقیمی
چه خبرا یه سری به ما بزن
یا علی ع التماس دعا

میام
چشم

مجتبی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:16 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

سلام داداش گلم خاک بر سر زن ذلیلت کنن میدونی فقط من میشناسمت که چقدر ذلالت در درونت ریشه کرده که دیگه مجبورت کردن توی نت هم از فداکاریها وایثارگریهاشون بنویسی تو دیگه نوبری عزیزم سردت نشه رنگت زرد نشه نپری بالا تلن... در بره روت نشه
خاک بر سر بی ارادت کنن

فدای این زن ذلیلییییییییییییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.