ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

ظهور

  

وَعِزَّتِکَ وَجَلالِکَ لَئِنْ طالَبْتَنى بِذُنوُبى لاَُطالِبَنَّکَ بِعَفْوِکَ وَلَئِنْ طالَبْتَنى بِلُؤْمى لاَُطالِبَنَّکَ بِکَرَمِکَ وَلَئِنْ

اَدْخَلْتَنِى النّارَ لاَُخْبِرَنَّ اَهْلَ النّارِ بِحُبّى لَکَ اِلهى وَسَیِّدى اِنْ کُنْتَ لا تَغْفِرُ اِلاّ لاِوْلِیآئِکَ وَاَهْلِ طاعَتِکَ فَاِلى

مَنْ یَفْزَعُ الْمُذْنِبوُنَ وَاِنْ کُنْتَ لا تُکْرِمُ اِلاّ اَهْلَ الْوَفآءِ بِکَ فَبِمَنْ یَسْتَغیثُ الْمُسْیَّئوُنَ اِلهى اِنْ اَدْخَلْتَنِى النّارَ

فَفى ذلِکَ سُرُورُ عَدُوِّکَ وَاِنْ اَدْخَلْتَنِى الْجَنَّةَ فَفى ذلِکَ سُرُورُ نَبِیِّکَ وَاَنَا وَاللّهِ اَعْلَمُ اَنَّ سُرُورَنَبِیِّکَ اَحَبُّ اِلَیْکَ

مِنْ سُرُورِ عَدُوِّکَ

سوگند به عزت و جلالت اگر مرا در مورد گناهان بازخواست کنى من نیز تو را به عفو و گذشتت مطالبه مى کنم و اگر به پستى ام مرا مؤ اخذه کنى من هم به کرمت تو را مطالبه مى کنم و اگر به دوزخم ببرى به دوزخیان گزارش مى دهم که دوستت دارم اى خداى من و آقاى من اگر نیامرزى مگر دوستانت و پیروانت را پس به که پناه برند گناهکاران و اگر اکرام نکنى مگر نسبت به وفادارانت پس به که استغاثه کنند بدکرداران خدایا اگر به دوزخم ببرى این کار موجب خوشحالى دشمنت گردد و اگر به بهشتم ببرىموجب خوشحالى پیامبرت بشود و من به خدا سوگند مسلّما مى دانم که خوشحال شدن پیامبرت را بیشتر از خوشحال شدن دشمنت دوست دارى

نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام

خدا را شکر. خیلی خوشحال شدم بابت بهبودی نرگس خانم.

"شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشنه اگر آب نبیند سخت است
ما نوکر و ارباب تویی مهدی جان
نوکر رخ ارباب نبیند سخت است"

التماس دعا

مرضیه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:59 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام اخوی

تولد دردونه تون مبارک.

ان شاالله همیشه سالم و سربلند باشد و باشید.

ممنونم
یا حق

ترانه بهاری دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:51 http://www.taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
طاعات و عباداتتون قبول .
التماس دعا
یاعلی

یا علی

aysan چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://shekarkiz.mihanblog.com

_________________________________$
_______________________________$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $

خیلی زیبا بود ممنونم

مرضیه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام

امشب چیزی شنیدم که کلا روانم را آشفته کرد. خوشحال می شم سری به وبم بزنی.

راستی عیدتون مبارک.

موفق باشید

شما هم

eli... دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:41 http://eshghemamnoo-1380.blogsky.com/

سلام عبادات قبول

با خوندن این پست عجیب دلم آروم گرفت....

التماس دعا

التماس دعا .مارو فراموش نکنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.