ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

حرف بیگانه

 

"بچه که بودم میخواستم دنیا را متحول کنم. کمی پیرتر که شدم به متحول کردن کشور خود بسنده کردم. به دوران میانسالی که رسیدم تصمیم گرفتم خانواده خود را متحول کنم. واما... و اما اکنون که در بستر مرگم با خود می گویم ای کاش خود را متحول می کردم، سپس خانواده ام را و به پشتوانه ی خانواده ام کشورم را، و کسی چه می دانست... شاید دنیا را متحول می کردم."

این سیر واژه ها، نفس های آخر یک کشیش آمریکایی ست در بستر مرگــــــــ . قصد، تبلیغ مسیحیت و یا فهم و درک یک کشیش نیست. تازه آنهم از نوع آمریکایی!! چه اینکه مکرر در جای جای روایات و احادیث و منابع دینی این توصیه آمده! 

هدفـــ این است که به خود بیایم و به بند بند وجود و روانم بفهمانم که:

از خود عالمـی بخـواه و از عالمـی هیچـ مـخواه...

پی نوشت: نمیدونم چی شد که این مطلب به مخیله م خطور کرد! اما دلگیر بودم... خیلی! از همه جا و همه کس و همه چیز دلگیرم... آنقدر فریادهایم را خورده ام که اگر به چشمانم نگاه کنی کـر میشوی. 

ولی همه فریادم را روز قدس ...بر سرشان کوبیدم  

به امید روزی که اسلام یکتاز میدان باشد با حضور آقا صاحب الزمان .انشاء الله


نظرات 4 + ارسال نظر
eli... چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:28 http://eshghemamnoo-1380.blogsky.com/

سلام سپاس فراوان از حضورت. وممنونم از لطفت.

ویلاگت همیشه به من آرامش میده....

این آهنگ جدید هم خیلی خیلی زیبا و دلنشینه. یه بغض همراه با آرامش درونی....

آرزومند موفقیت روزافزونت

ممنونم
با سپاس فراوان

ترانه بهاری چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:08 http://www.taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
خوب هستید ؟

چه اشکالی داره آدم از هر چیزی و هر کسی یه درس بگیره ! همون قضیه ی ادب از که آموختیه دیگه !!!

اتفاقا فریاد خاموش تاثیرش بیشتره ، چون یه دفعه در یه شکل دیگه نمود پیدا میکنه ، مثلا میشه نفر اول المپیاد جهانی یا بهترین مخترع دنیا و ...

اینطوری قشنگ تره .

البته اون نوع فریاد زدن هم خودش یه تکلیف دیگه هست که هم حضورش مهمه و هم شورش !

من به شخصه جیغ زدن نرم خیلی دوست دارم ، البته در قالب کلمات !!!

موفق باشید .

یاعلی

جمله قشنگی بود
جیغ زدن نرم

مرضیه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:25 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام آقا روح الامین

ممنون از دعای قشنگتون.

زمان هایی که آدم بی دلیل با هزار تا دلیل دلگیره خیلی به خدا می تونه نزدیک تر بشه. قدر این احساس تون را بدونید.

ان شاالله خدا محافظ و هادی زندگی قشنگتون باشه.

ممنونم
یا حق

فاطمه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 http://ro0oz.blogsky.com

همیشه آرزوهای بزرگ و بلند پروازی ما رو از مقصدمون دور میکنه....خدا کنه آرزوهامون هم با شعورمون بزرگ بشند تا دنیا رو بزرگ نبینیم و چشمون به سرای باقی باز بشه...

دو کلام از خواهر روح الامین:

فراموشی چی نی برادر....در مرام خواهرا نیست

بعدشم نیدونستم تولد داداشمه وگرنه وبلاگتونو آذین میبستم....انشاالله عمر باعزت داشته باشی برادر
.................................................
درپناه خدا و مولامون صاحب العصر زندگی باعزت داشته باشید.

ممنونم
شما همیشه بزرگوار بودید
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.