ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

زن خوبی بود!!!

زن خوبی بود ... نماز و روزه اش رو میگرفت ... حجابش رو رعایت میکرد ...

بچه هاش هم خوب بودن ... ولی بچه آخرش .... فهمیده بود دخترش با پسری دوسته .... بجای اینکه  دخترش رو ازگناه نهی بکنه از راه اشتباه وارد شد ...

گفت : دخترم با پسره میخای حرف بزنی بگو بیاد تو خونه جلو خودم باهاش حرف بزن ...

امان از ناآگاهی و اظهار محبت نابجای بعضی از این پدر و مادرها  ...

 پسره پاش باز شد تو خونه ...حتی وقتی دختره خونه نبود میومد .... تا اینکه شیطان غلبه کرد و زنی که اینهمه سال عفیف و پاکدامن بود به گناه آلوده شد ...(پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: بین مردان و زنان حریم ایجاد کنید، زیرا شکستن این حریم‌ها آسیب‌های جبران ناپذیری دارد.)

پ . ن : هیچوقت اجازه ندید فردی از خانواده به گناهش ادامه بده ... تو گناه همراهیش نکنید ... مذهبی بودن فقط به ظاهر و چادر گذاشتن و ریش گذاشتن نیست .... تفکر باید مذهبی باشه ... اگه این خانم تفکرش مذهبی بود دخترش رو از گناه باز میداشت( پیامبر اکرم (ص): میان زنان و مردان نامحرم فاصله ایجاد کنید)نه اینکه پیش خودش فکر کنه خودمو بهش نزدیک میکنم و با این کار اعتمادش رو جلب میکنم بعدا راهنماییش میکنم ... شیطان هر آدمی رو با روشی به گناه میکشونه ... راهنمایی بد باعث شد خودش هم به گناهی بزرگ آلوده بشه ...

در قران به مردان می گوید با دخترانی که روابط دوستی مخفیانه ای با نامحرم داشته اند ازدواج نکنید:

((به همسرى درآورید و مهریه نیکو و به طور شایسته به آنان بدهید، به شرط آنکه پاکدامن باشند، نه اهل فحشا و نه اهل دوست گرفتن هاى پنهان))
((و حلال شد نکاح زنان پارسای مومنه و زنان پارسای اهل کتاب در صورتی که شما اجرت و مهر انان را بدهید و آنها هم زناکار و رفیق و دوست نگیرند و ...))
در قران خداوند علاوه بر اینکه مردان را از ازدواج با زنان فاسد نهی کرده آنها را از ازدواج با زنانی که دوست پسر هم دارند نهی کرده البته این مسئله برای زنان هم صادق است که با مردان فاسد و مردانی که دوست دختر داشته اند ازدواج نکنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام
تکون دهنده بود..
و البته هشداری برای خیلی از مشاورین خانواده که این راه حل را پیشنهاد می کنند...

یا حق

سشلاشق جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:20

حرفاتون درست
ولی راهش کم و زیاد کردن آیه قرآن نیس برادر من

ممنونم از نظر زیباتون
ولی بازم دوباره مطالعه کنید
بعد نظر بدبد ببینید چیزی جابجا شده
یا اینکه جابجا .... شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.