ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

دلنوشته من

در سایت www.ba-etrat.ir مسابقه ای برگزار شده که من نیز در آن شرکت کردم  

و اما متنی که با آن در این مسابقه شرکت کردم .... 

برای برنده شدنم دعا کنید ... 

منتظر نظرات زیبای شما هستنم   

 

 

امروز وقتی دست به قلم شدم  فکرم به هزاران راه نرفته ، رفت  که ببینم واقعا " زندگی ایده آل  و  شاید بهترین آرزوی من و همسر عزیزم چیست ... و براستی چه زیباست تفکر ... و چه زیباتر  تفکر در خصوص  بهترین آرزوی مشترک ... آنهم مشترک

با او که هم صحبت شدم  بارها به آرزوهای خود اندیشیدیم و متوجه شدم این اولین  هم اندیشی مشترکمان  بود و چه زیبا بود حس مشترکمان  

بعد از ساعتها تفکر  به این نتیجه والا رسیدیم که ارزشمندترین وقایع زندگی معمولا دیده نمیشوند و حتی لمس نمیگردند، بلکه در دل حس می شوند...

گاهی وقتها  فکر میکردم که چقدر تنهایم  ، اما امروز فهمیدم که   نتنها  ، تنها نیستم! بلکه  یه دنیا تنهایی را با او فراموش می کنم . امروز فهمیدم که با او چقدر خوشبختم ... چون امروز با هم آرزوهایمان را مرور کردیم   ... خنده ها  و گریه هایمان چقدر با هم زیبا بود ...مثل  باران و آفتاب ! از امروز دیگر دلم برای گریه هایم تنگ نمی شود ! دلم دیگر بهانه روزهای  سردرگمی را نمی گیرد ! دیگر اشک هایم پشت ناودان چشم هایم جمع نمی شوند . چون امروز فهمیدم که او نیز مثل من فکر می کند و او نیز آرزوهایش با من یکی است و چه زیبا بود بهترین آرزوی من  او ... و چه زیباتر اینکه آرزوهایمان را در دستان یکدیگر جستجو کردیم  ...  آرزوی  کربلا آروز مشترکمان بود که سالهاست ما را بدان راهی نبوده است . با اشکهایمان روزی سه بار بر سالار شهیدان  سلام می دهیم  و برای ظهور حضرت آقا دست به دعا! سلام بر کسى که بیعتش را شکستند . سلام بر محاسن خضاب شده‏ات، سلام بر چهره به خاک و خون آلوده‏ات . سلام بر دندان کوبیده‏ات با چوب خیزران و چوب دستى عبیداله سلام بر سر مقدست که بر فراز نیزه عدوان زده شد  سلام بر تشنگى کشیده در کنار نهر آب . سلام بر تو اى کربلا  سلام بر تو اى دشت پر بلا ... امروز که بغضم سنگین است می خواهم بگویم  من و همسرم هیچ آرزوی جز رسیدن به حریم امن تو نداریم و تمام زندگی قشنگمان را در گرو  رضایت تو و خدای تو می دانیم ...امروز به عینه درک کردیم که  حسن سفینه النجات است ...زندگی ایده آل من با تو در گرو  ایمانمان و در گرو عشمان به حسین (ع) خلاصه می شود ... به قول فوکویاما : «شیعه پرنده‌ای که دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ، بال سبز این پرنده مهدویت و عدالت‌خواهی و بال سرخ او، شهادت‌طلبی است که ریشه در کربلا دارد. این دو بال شیعه را فنا ناپذیر کرده است. فوکویاما حرف مهمتری هم می زند و می گوید:« اما این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد که با آن زره قدرتش دوچندان می‌شود. در میان مذاهب اسلامی، شیعه تنها مذهبی است که به ولایت فقهی نظر دارد. یعنی فقیه می تواند ولایت داشته باشد، این نگاه، برتر از نظریه نخبگان افلاطون است.»  حال امام زمانم !!! مهدی (عج): من و همسر عزیزم مى‏خواهیم که با تو سخن بگوییم  مى‏خواهم بقچه حرفهاى بردوش مانده‏امان را براى تو پهن کنیم می خواهم بگویم  جان  و مال خود را فدای نائب بر حقت  می کنم و بدان که با توسل به شهدا و توکل بر خدا  دیگر نمی گذاریم عاشورا تکرار شود .  مولای من امروز با سید علی پیمان دوباره بستیم و با هم عهد بستیم برای  رسیدن به زندگی ایده آل مان که همان قرب الهی است  است تلاش کنیم .باشد که در این راه عزیز به فوض عظمای شهادت نائل آئیم .

شنیده ام که  کربلا از غروب  عصرهای جمعه میگذرد !

نظرات 4 + ارسال نظر
ترانه بهاری شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:16 http://www.taraneh-bahar.mihanblog.com/

@};---

یا غلی

مرضیه یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام
خیلی زیبا بود. اما کاش موضوع مسابقه رو هم ذکر کرده بودید.
آخه اون سایته واسم باز نشد.

ان شاالله که موفقید.

یا حق

پرنیان چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 http://sheytanpenhan.persianblog.ir/

سلام
موفق باشید.

شما هم

احمد جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 http://iran017.blogfa.com/

سلام جالب و زیبا بود هر وقت آپ میکنین به منم خبر بدین بیام موفق باشین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.