ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

بقیع

یا علی رفتم بقیع اما چه سود
هرچه گشتم فاطمه آنجا نبود
یا علی قبر پرستویت کجاست
آن گل صد برگ خوشبویت کجاست
هر چه باشد من نمک پرورده ام
دل به عشق فاطمه خوش کرده ام
حج من بی فاطمه بی حاصل است
فاطمه حلال صدها مشکل است
من طواف سنگ کردم دل کجاست
راه پیمودم پس منزل کجاست
کعبه بی فاطمه مشت گل است
قبر زهرا کعبه اهل دل است
نظرات 2 + ارسال نظر
گوگل سئو دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 http://gogseo.com/

سلام
آیا می دانید بهینه سازی سایت چیست؟

نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه

alone دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:15 http://www.brokenheart5274.blogfa.com

*سلام و عرض ادب حضور محترم دوستان با مرام و بی مرام
دوستان مهربانی که چند صباحی است ما را به تاریکخانه دفتر خاطراتشان فرستاده اند و دیگر یادی از کلبه حقیرانه بنده نمیکنند
اگر هنوز رمقی از دوستیمان در وجودتان هست یادی از من خسته دل کنید که سخت مشتاق دیدارتان در وبلاگم هستم
بدرود
اجرتون با حضرت فاطمه زهرا س*



باعرض سلام.این متن را بنده خدایی بعنوان کامنت گذاشته بود وب ما-البته خیلی وقت پیش -
ما الان لازمش داشتیم،کپیش کردیم اینجا!

آپ هستم.و منتظر حضورتون

خیلی خوشحالم کردید
یاحق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.