ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

حسین (ع)

صدایی توجه مرا به خودش جلب کرد.محرم و امام حسین
به طرف صدا دویدم
خیلی نزدیک بود
قلبم می‌تپید
صدای آشنایی بود
ته دل احساس قربت کردم، دویدم و سریع قلم و کاغذ را برداشتم و شروع کردم
شروع به نوشتن صدای دلم...
آه..
به ناگاه، اشک از دیده گانم چکید و طراوت وجودت را روی گونه‌هایم حس کردم
بغض عمیقی ته حنجره‌ام نمیگذاشت صدایت کنم
کبوتر دلم را رها کردم تا بیاید به آستانت
بیاید روی گنبد زردت نشیند و صدایت کند
صدایی حک نمود روی قلبم نامت را و نوشت مرا به پایت
پنجره قلبت را بازکردم، صدایت کردم
گونه‌هایم از طراوت حضورت معطر شده بودند
می‌خواندمت، آقای من، مولای من، سرور دلهای شکسته یا اباعبدالله
دیگر توان نشستن نداشتم؛
دلم روانه حرمت بود و جلوی آستان مقدست به خاک افتاده بود و من اینجا در انتظار نگاه تو
در انتظار گوشه چشمی که شاید مرا هم بخوانی به کربلایت
و من در آرزوی نگاه تو اینجا در سرای قربت مانده‌ام؛
آقای من؛
تا کی باید اینجا بمانم و صدایت کنم پس کی مینوازی نوای وصال را
تاکی باید در آرزوی یک یاحسین(ع) در جوار شش گوشه‌ات حسین حسین بگویم
نمی دانم کی لیاقت حضور می‌یابم
اما باز هم در آرزوی کویت می‌گویم
یا اباعبدلله الحسین (ع)

برگرفته از وبلاگ دوست عزیزم  

منبع : http://www.arshealaa.blogfa.com/post-360.aspx

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 http://shab-e-barani.mihanblog.com

سلام بر شما

ایام تسلیت

تا کرب و بلا هست ، زمین را عشق است
آه دل همواره غمین را عشق است
هر چند که هیچ است همه ارزش ما
مجنون حسینیم ، همین را عشق است...

با سروده ای از همسرم به روزم و چشم براه نقد ارزشمند شما.

التماس دعا

سلام
محتاجیم به دعا
میرسم خدمت شما

ز.م. پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:19 http://9053.blogfa.com

این خبر را برسانید به عشاق که باز

بوی پیراهن خونین کسی می آید

السلام علیک یا ابا عبدالله

با افتخار لینک شدید

ممنونم
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.