ایران سبز
ایران سبز

ایران سبز

دهه فجر مبارک

 

«بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره):»

*این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است .

*انقلاب ما متکی به معنویات و خداست .

*این انقلاب با تائیدات غیبی الهی پیروز گردید .

 *این نعمت بزرگ الهی ( انقلاب اسلامی ) را ارزان از دست ندهید .

«رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی):»

*خط انقلاب ، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین است .

* ما میراث بزرگ امام خمینی (ره ) و همه ارزشها و اصول آن را حفظ خواهیم کرد .

*جمهوری اسلامی متکی به یک ملت مؤمن ، سرافراز ، اصیل و ریشه دار است .

 *از ارزشهای انقلاب و دستاوردهای انقلاب باید همه ، زن و مرد و پیر و جوان دفاع کنند .

نظرات 1 + ارسال نظر
س شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

خدای عز و جل فرماید: به عزت و جلالم سوگند من بنده ای را که می خواهم رحمتش کنم از دنیا بیرون نمی برم تا اینکه برای کفاره هر خطا و گناهی که کرده است او را یا به وسیله بیماری در بدنش و یا به علت تنگی در روزیش و یا به وسیله ترس در دنیایش عوض می دهم، پس اگر باز چیزی بماند مرگ را بر او سخت گردانم تا آمرزیده بمیرد و پس از مرگ دچار عذاب نشود. و به عزت و جلالم سوگند من بنده ای را که بخواهم عذاب کنم از دنیا بیرون نمی برم تا اینکه هر عمل نیکی را که انجام داده آن(بنده) را به وسیله تندرستی، یا فراخی در روزیش و یا به آسودگی و فراخ در دنیایش پاداش می دهم و اگر چیزی باقی بماند مرگ را بر اوآسان نمایم .من صلاح بندگانم را بهتر می دانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.